Didaktični postopek za pridobitev statusa TA – kliničnega specializanta
prakticiranju in opravljanju študijske prakse pod supervizijo
v tretjem letu študija, v kolikor se je dotlej:
TA klinične ideje in koncepti, ki omogočajo TA diagnozo in planiranje tretmana in spremljanje tretmanskih faz ( npr., strukturalna psihopatologija, funkcionalna psihopatologija, Reket sistem, Drajverji in zgodnje odločitve, Skriptno-matrična diagnostika, Miniskript ipd. Specializant/ ka mora pri diagnostiki izkazati
sposobnost diagnosticiranja z najmanj dvema TA temeljnima konceptoma (Na primer : Strukturalna in funkcionalna psihopatologija, Strukturalna in Drajveji, Funkcionalna in Reket sistem ipd.) Obe izbrani diagnostiki mora
kandidat za specializanta voditi tudi v zapisih anamnestičnega lista.
Osnove iz klasične DSM ali ICD diagnostike mora kandidat izkazati najmanj po enem letu od nastopa prakticiranja.
za najmanj 10 urni - enourni seansi proces psihoterapiji.
V kolikor njegov(njen supervizor in kandidat tokom uvajalnega procesa presodita, da terapija poteka na ali nad ravnijo osnovne etičnosti in izkaza minimalne strokovne kompetentnosti kandidata se ne prekinja , oziroma se na evalvacijski supervizii lahko podaljša.
V kolikor supervizor presodi, da proces v celoti ni zadovoljil kriterija ravni, se le ta strokovno-etično in procesno varno za stranko, praktikanta in supervizorja zapre s prizadevanji supervizorja in supervizanta.
Sprotno evalvacijo poteka psihoterapij opravljata Kandidat in Supervizor mentor sprotno in po nadaljnjem poteku če je bila 10 urna psihoterapija dovolj uspešna.
V tem primeru dobi kandidat dovoljenje za nadaljevanje tretmanike z izbranim pacientom in pristopi drugemu delu evalvativnih postopkov opravljene praktične izkušnje tako, da pripravi največ 10 urni pisni referat, katerega obvezni del je anamnestični list s priponkami, ki skupaj štejejo kot eno A4 stran.
Referat je v pisni obliki dolžan posredovati supervizorju in svojim sošolcem vsaj en teden pred evalvacijsko obravnavo na rednem TA treningu, kjer kandidat pripravi 45 minutno prestavitev svojega dela in primera, ter prejme povratno informacijo -feedbek sošolcev specializanov in drugih TA študentov.
Po opravljenih obveznostih lahko supervizor dokončno presodi in sprejme tri vrste didaktičnih ukrepov:
Kandidati , ki so bili evalvirani skladno z prvo in drugo oceno prejmejo INDEX IPTA v katerem vodijo nadalje evidenco svojega studijskega procesa po vidikih, ki jih določata evropska in svetovna organizacija za transakcijsko analizo. Prav tako prejmejo Secializantsko potrdilo, ki so ga v delovnem prostoru dožni imeti na vpogled pacientu stranki in/ali delovni inšpekciji RS.
Specializantovo ime se vpiše v ustrezno stran IPTA spletne strani vključno z e naslovom specializanta.
V nadaljnjem poteku celovite edukacije in prakticiranju lahko psihoterapevt po presoji supervizorja vzpostavi poleg treh individualnih tretmanov tudi skupinski tretman z najmanj tremi pacienti, ali vzpostavi delovni dogovor z enim parom.
TA Specializant je v primeru svojega namena vzpostavitve svoje spletne strani dolžan pripraviti kratek Esej s katerim ponazori etičnost in strokovnost svoje ga koncepta svoje spletne predstavitve na študijski TA skupini.
Pravico, da spletno stran v kateri se predstavlja slovenski in svetovni javnosti kot TA praktikant s primarno psihoterapevtsko odgovornostjo lahko študent TA vzpostavi po najmanj 6 mesečnem uspešnem prakticiranju z najmanj enim pacientom/klientom.
Iskalce psihoterapevtskih storitev strokovnjakov našega inštituta obveščamo, da smo jim na voljo naslednji izvajalci psihoterapevtskih storitev s potrjenim strokovnim statusom za leto 2016
Uvrščenost specializanta na seznamu pomeni, da uspešno in etično opravlja svoje edukativne obveznosti v procesu študija transakcijske analize na našem inštitutu in ustrezno skrbi za svoj profesionalni razvoj, skladno s strokovnimi vodili Slovenske, Evropske in svetovne asociacije za transakcijsko analizo (ITAA,EATA,SLOVENTA). Pri svojem delu se odgovorno supervizijsko posvetuje s svojimi verificiranimi TSTA-p in PTSTA-p učitelji in mentorji in skrbi za svoje poglabljanje strokovne etike in psihoterapevtskih kompetenc.
Martin Bertok Mentor TSTA-P |
|
Irena Fras Specializantka - TA training contract EATA |
|
Nives Košir Specializantka |
|
Nadica Skeparoska Specializantka |